Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hudebně-pedagogické dílo Emila Hradeckého a jeho využití v mateřské škole
Petrusová, Monika ; Hurníková, Kateřina (vedoucí práce) ; Kmentová, Milena (oponent)
Diplomová práce se zabývá hudebně-pedagogickou tvorbou Emila Hradeckého. Teoretická část mapuje osobnost a hudební tvorbu Emila Hradeckého a stručně charakterizuje klavírní skladbu. Dále se práce zaměřuje na oblast hudebního vývoje předškolního dítěte, popisuje hudební činnosti a objasňuje hudebně-výchovný proces z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Praktická část vychází z dotazníkového šetření učitelek mateřských škol, jehož hlavním cílem je zjistit, v jaké míře využívají učitelé hudebně-pedagogické dílo Emila Hradeckého ve své pedagogické práci. Dílčími cíli je zmapovat subjektivní postoje učitelek mateřských škol k zařazování hudebních činností do praxe a dále zjistit, jaké konkrétní hudební materiály učitelky od E. Hradeckého znají a s kterými v mateřské škole nejraději pracují. Na základě vyhodnocení výzkumu je druhým hlavním cílem diplomové práce vytvořit návrh modelových situací, ve kterých budou prakticky využity klavírní miniatury Emila Hradeckého v hudebních a dalších esteticko-výchovných činnostech v mateřské škole. Klíčová slova klavírní miniatury, Emil Hradecký, hudební činnosti, modelová situace, mateřská škola, dítě předškolního věku
Srovnání vybraných herních výkonů hráčů elitní výkonnosti
Kulatka, Ondřej ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Komparace vybraných proměnných herního výkonu ve fotbale. Cíle práce: Hlavními cíli práce je především vzájemná komparace dvou po sobě jdoucích ročníků UEFA Ligy mistrů 2007/2008 a 2008/2009, kde je největší snahou zjištění nových a efektivních trendů v přípravě a zakončování útočných akcí vzhledem ke stále zlepšujícím se obranným systémům a nastínění nových metodických a didaktických postupů v tréninkovém procesu, které by mohli pomoci současným potřebám moderního fotbalu. Metody: Výzkum je prováděn metodou nepřímého pozorování pomocí videozáznamu se všemi vstřelenými brankami, které padly v Lize mistrů v roce 2008/2009. Po přesném zaznamenání všech branek jsou všechny branky vyhodnoceny a komparovány s předchozím ročníkem. Všechny branky jsou analyzovány ze dvou hledisek, a to z hlediska kvantity a kvality. Prvně jmenovaná analýza sleduje formy útoků, techniku střelby, způsob střelby, nejčastější prostory střelby či úspěšnost střelby vzhledem k času utkání. Na základě těchto kvantitativních dat jsou pak vytvořena zajímavá grafická znázornění. Kvalitativní analýza se zaměřuje na rozbor jednotlivých modelových útočných situací z hlediska postupného útoku a rychlého protiútoku. Výsledky: Výsledky ukazují, jaké modely útočných akcí byly v Lize mistrů 2008/2009 oproti předchozímu ročníku...
Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
Hrdinová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navržení kompetenčního modelu pro Assessment Centre ve výrobní společnosti působící v oblasti FMCG. K prověření vybraných kompetencí je využito dotazníkové šetření, jak u obchodních zástupců samotných, tak i u jejich přímých nadřízených. Dalším cílem je navržení několika modelových situací, u kterých je možné sledovat u uchazečů projevy chování, jednotlivé dovednosti, znalosti, zkušenosti a další kompetence, jež jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů na dané pracovní funkci obchodního zástupce. První dvě kapitoly bakalářské práce jsou zaměřeny na teoretickou část metody Assessment Centre a jejího efektivního využití. Další kapitoly popisují společnost působící v oblasti FMCG, analýzu pracovního místa obchodního zástupce, tvorbu kompetenčního modelu a tři modelové situace -- hraní rolí.
Identification of Soft Skills in Development Centre for Needs of Talent Management
Žárský, Václav ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Bakalářská práce pojednává o přístupech využívaných v identifikaci měkkých dovědností pracovníků. Těžištěm je rozvojové centrum, se zřetelem na selekci talentů a následnou využitelnost výstupu pro individuální rozvoj každého účastníka. Jednotlivé aspekty a úskalí výběru / rozvoje pracovníků popsané v teoretické části jsou aplikované v podmínkách rozvojového programu analyzované společnosti. Praktická část popisuje rozvojové centrum v rámci talent manažmentu jak z procesního hlediska, tak především z hlediska zkoumání jednotlivých projevů v chování účastníků a jeho propojení s kompetencemi. Výstupem práce je popis zvýšení úrovní daných kompetencí, které jsou klíčovými pro profil junior manažera.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.